zondag 14 juli 2013

Het begin van kaarten maken...

Een paar maanden geleden heb ik mijn eerste tag gemaakt. Dit was het eerste werkje dat ik gemaakt heb. 
Daarna ben ik begonnen met envelop albums en toen ben ik kaarten gaan maken.
Ik had nog heel veel spullen liggen van 20+ jaar geleden, och wat ben ik oud, haha.
Maar ik had het gevoel dat het suf was om kaarten te maken. Zo van...alle huisvrouwtjes maken van die standaard kaarten, zoals 20+ jaar geleden.
Maar toen kwam ik via YouTube uit bij alle freubelmiepen. Ik ben zo blij dat ik begonnen ben met kaarten maken.
Ik maakte een paar maanden geleden nog sieraden, tot ik in maart een ongeval kreeg met een mes. Hierbij heb ik me in mijn pols gestoken, 1 a 2 mm naast mijn slagader, wat een geluk heb ik gehad.
Ik was kaas aan het snijden en schoot uit met het, nieuwe, aardappelmesje van het nieuwe messenset. Het was natuurlijk heel erg scherp, wat van de ene kant een geluk was. Hierdoor had ik een vlijmscherpe snee. Gelukkig kon de huisarts hem plakken i.p.v. hechten. En ook omdat ik al dystrofie heb aan mijn voet is het beter om niet te hechten.
Helaas voelde ik al na een paar dagen dat ik posttraumatisch dystrofie symptomen kreeg.  Gelukkig pols en voet links.
Vandaar dat ik geen sieraden meer kan maken omdat ik daar niet meer de kracht voor heb.
Ik wordt nu behandeld bij de Pijnpoli en er lopen onderzoeken bij de neuroloog om te kijken of ik een pees of zenuw in mijn pols beschadigd heb. Afwachten dus.

Maar hierdoor heb ik moeten besluiten om iets anders te gaan doen.
Dus hier komt mijn allereerste eerste werkje... op aquarelpapier gemaakt


Toen kreeg ik de smaak te pakken en kwamen er nog een paar.



En mijn kleine freubelmiep heeft de volgende tags toen samen met me gemaakt, alleen met de groene heb ik mee geholpen. De andere heeft ze helemaal zelf gemaakt.
Echt knap van haar.




2 opmerkingen:

  1. Jee, wat dramatisch zeg! Wel fijn dat je toch iets anders hebt gevonden waarmee je afleiding hebt.Leuke labels heb je gemaakt hoor! groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww, your work is wonderful and very beautiful. You are a wonderful artist, congratulations and kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen